По-перше, варто розмежовувати дороги Державно-приватного партнерства (ДПП) і концесійні дороги. Журналісти назвали перспективно платними дорогами саме дороги ДПП, хоча проїзд по них для автомобілістів буде безкоштовним, а з інвестором буде розраховуватися безпосередньо держава.
«Проєкти державно-приватного партнерства (ДПП) - це формат «оплати частинами» інвестору від держави, без плати за проїзд», - пише Кубраков.
Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Всесвітній банк і Міжнародна фінансова корпорація в Україні у жовтні 2020 року презентували першу програму державно-приватного партнерства у дорожній галузі, за якою були відібрані 6 ділянок загальною протяжністю 1500 км. Йдеться про ділянки на дорогах: Харків - Дніпро - Запоріжжя (M-29, M-04, M-18); Бориспіль - Полтава (М-03); Херсон - Миколаїв (М-14); Київ - Житомир - Рівне (М-06); Ягодин - Ковель - Луцьк (М-07, М-19) та Дніпро-Кривий Ріг - Миколаїв (M-04 H11).
Кубраков робить особливий акцент на тому, що плата за проїзд по цих дорогах не стягуватиметься. З інвестором частинами буде розраховуватися держава, а сам інвестор отримає на наступні 20-25 років контракт на утримання оновленої ділянки.
По-друге, пише Кубраков, наразі на етапі розробки перебувають всього два потенційних концесійних проєкти, які, дійсно, будуть платними, але будуватимуться паралельно існуючим безкоштовним дорогам.
Це дорога Стрий – Мукачево, а також Краковець - Броди - Рівне.
Що ж стосується визначеної плати за проїзд, її розмір встановлений Постановою Кабміну від 23 грудня 2020 року.
«І ще раз нагадую, адже наша позиція тут незмінна: дороги «Великого будівництва» ніколи не будуть платними», - наголошує Кубраков.
Нагадаємо, раніше заступник керівника Офісу Президента, координатор програми Президента Володимира Зеленського «Велике будівництво» Кирило Тимошенко повідомляв, що, за планом, до кінця 2023 року в Україні має бути відновлена вся мережа державних доріг.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
КОМЕНТАРІ
Да,жостко
Я конечно, мало, что смыслю в данной теме, но постараюсь осилить.
Через деякий час Ваша стаття стане популярною. Запам'ятайте мої слова.
Портал просто супер!
краще і не скажеш
Поразительно!
Статья не однозначная - нельзя бросаться в крайности.
Реальная тема
Я конечно, мало, что смыслю в данной теме, но постараюсь осилить.
Добавил в закладки
Блог супер, побольше бы подобных!
лучше и не скажешь
Так, досить цікава стаття.
Блог супер, побільше б таких!
Хм… У каждого абрама своя программа.
Сайт просто замечательный, порекомендую всем знакомым!
поза конкуренцією
ништяг, все правильно написано. Молодец!
Блог сделан очень профессионально, и легко читается
тема реально старая
Дуже хороший пост! Дякую за виконану роботу!
Хм… Очень даже ничего.
Дякую за статтю виявилася дуже корисною.
Каждая статья автора отлична от предыдущей. Вывод: читать автора :)